måndag 23 maj 2016

Vänskap, tårar och skratt...

Vilken otroligt härlig helg vi har haft. Vi har tillbringat den nere i stugan tillsammans med två familjer ur vårt skidgäng.

Barnen hade med sig sitt Airtrack så de har gymnastiserat tio timmar om dagen. Vi vuxna har pratat, fixat mat, gått promenader och bara varit.

Det är ett underbart sätt att umgås på, alla gör lite vad de vill. Man hamnar med olika människor på olika ställen i huset och får fina samtal, lär känna varandra ytterligare.

Det har varit en turbulent vecka som nu avslutades med både svåra och glada beslut. Är så glad att jag har haft vänner runt mig som lyssnat, stöttat och gett goda råd. Igår när vi åkte hem kände jag mig så lycklig över att jag har ett fint skyddnät runt mig i form av både gamla och nya vänner. Det finns många som skulle ställa upp om jag behöver hjälp, jag hoppas att de vet att vi också finns där för dem! Tack snälla familjen L och familjen T/L, för en underbar helg ihop men också för hjälpen igår...

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar