söndag 20 september 2015

Tjejhelg 2015- Lund edition

Den här helgen har jag tillbringat i Lund tillsammans med mitt tjejgäng. Vad det är mysigt att komma iväg tillsammans med vänner, att få skratta, gråta och dela sina tankar med människor man känt länge.


Jag har varit lite bokningsansvarig för den här resan så nu tänker jag dela med mig av några tips baserade på egna erfarenheter.

- Om du bokar tågbiljetter så var noga med att kolla upp att tåget stannar i den stad dina vänner bor i, observera att snabbtåg heter detta pga att de INTE stannar på alla stationer under resans gång.

- Om du bokar biljetter till fem personer boka då inte med önskemålet "sittplats med bord" till alla fem. Då får fyra personer sitta tillsammans och den femte får sitta bakom.

- Om du bokar hotellrum se till att boka dessa på ett hotell som inte delar ut nycklarna till andra gästers rum. Detta gäller om du bokar åt gifta vänner. Om du däremot ska boka åt en singelkompis kan ni ta kontakt med mig för närmre uppgifter om hotellet. Att få nyckeln till en främmande mans rum kan då istället bli en succé.

Som sagt, en härlig helg med mycket skratt! Tack tjejer för att ni finns i mitt liv!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar