söndag 20 september 2009

Tränarbråk


Maya-min PT


I fredags blev jag så irriterad på min personliga tränare. Ja, jag vet att hon är animerad men efter att ha kört ett core-pass frågade hon mig om jag var nöjd med min "progress". Jag fick tre alternativ att välja på så jag tog det tredje som gick ut på att jag inte var så nöjd, att jag tyckte att det gick för långsamt. För ärligt talat ser jag inga resultat, jag har haft träningsvärk i 1,5 månads tid men vågen visar på samma generösa kiloantal.

Hur som helst, jag har varit väldigt duktig med min träning, jag har kryssat i kalendern att jag ska träna 5 dagar i veckan. Jag har följt min plan fast några gånger har jag hoppat över träningen för att sedan ta igen den en annan dag så jag har verkligen kämpat på. När jag nu svarar Maya (hon heter så) att jag inte är nöjd svarar hon att jag borde kolla över mitt schema för jag har ju faktiskt missat en hel del träningstillfällen!!!!

Vad är hon för PT?! Är det inte meningen att dom ska stötta en?! Så nu är jag lite sur på henne, vi får se om vi blir kompisar i morgon när det är dags att träna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar