torsdag 2 januari 2014

Nyårslöfte till mina nära och kära...

I år har jag ett nyårslöfte, det är inte att komma i form och äta nyttigt, nej det är viktigare än så. Det är att vårda mina vänskaper. Att inte låta tröttheten från veckans jobb göra att jag hellre väljer soffan på fredagskvällen. Eller att träningen är så viktig att jag inte hinner träffa en vän på en kopp kaffe. I den bästa av världar hinner man allt men när jag ser tillbaka på 2013 inser jag att både maken och jag ( och våra vänner med för den delen) har låtit tröttheten ta över och det blir till en ond cirkel. Nej i år ska jag låta mina vänner ge mig energi!!




Jag hittade den här bilden på nätet, fina och sanna ord men i längden tror jag faktiskt på att träffas...

1 kommentar:

  1. Verkligen bra! Jag är också fast i det där hjulet! Tack för du formulerade det så bra... Jag kom på mig själv med att redan gå och längta efter att sova i helgen, trots att det är tisdag. Så nu bokar jag matchbiljetter istället!!

    SvaraRadera