måndag 27 januari 2014

Host, snor och musikal...

De senaste månaderna har jag verkligen satsat på att vara sjuk. Förkylningen bröt ut i slutet på november och sedan har jag gått från att vara förkyld till sjuk till förkyld för att nu i förra veckan åka på en brakförkylning. Träning vet jag inte vad det är längre...

Efter tre dagar nerbäddad på soffan åkte i alla fall maken och jag ner till Malmö i lördags för att se på musikalen Miss Saigon, vi fick biljetter i julklapp. Jag älskar verkligen musikaler så det blev en mysig kväll. Söndagskvällen avslutades i skidspåren tillsammans med barnen, vi har införskaffat längdskidor till hela familjen så igår var vi uppe på GIF och testade. Äntligen har Lillebror hittat något han tycker är kul! Det är ju bara att konstatera att man är i uselt skick, armarna dog ju så fort det lutade lite uppåt, tack och lov att vi har barnen som vi måste vänta in!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar