lördag 23 januari 2016

Uppgradering 12.0

Igår fyllde världens finaste tjej 12 år! Jag är så oerhört stolt över henne, hon är min kärlek, min värld, mitt allt (givetvis tillsammans med några andra väl valda människor i mitt liv).

Vi skulle haft kalas för henne i går, hon fick välja att ha med morfar eller sin pappa och morfar stod högst denna gång. Maken är i Stockholm på mässa och idag åkte morfar till Alperna så fredagsmyskalas fick det bli. Jag höll på hela torsdagen med att laga mat och fixa i ordning, allt var klart på fredagen, det var bara att tända ljusen på borden och stoppa maten i ugnen.

När jag kom hem från jobbet möttes jag av en Lillebror som mådde illa. Han hade varit hemma redan på torsdagen med feber och lite ont i magen men mådde hyfsat bra på torsdagkvällen. Det var bara att ringa runt, man vill ju inte gärna chansa på magsjuka.

Jag hade lite ångest över att berätta för Storasyster att allt blivit inställt men hon tog det bra, hon hade blivit firad av halva skolan så hon var så lycklig. Hon har många vänner runt sig och de höjer henne till skyarna när det är hennes födelsedag, vilken lycka att ha så fina kompisar runt sig.

Det blev en lugn kväll med mys framför teven...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar