söndag 29 juli 2012

Då var den över...

...semestern alltså. Jobbångesten är som en klump i magen som växer i takt med att minuterna tickar sig närmre morgondagen. Det är härligt att vara ledig, att vara tillsammans hela familjen. Det blev en lugn semester i år, lite för lugn för min smak och med alldeles för få bad. Jag lever fortfarande på hoppet om att augusti blir varm och solig så man kan få lite extra sommar.

Här kommer vår semester i bilder:




Jag började semestern med ett tre timmar långt Zumbaparty i Göteborg, roligt, svettigt och härligt!







Cykeltur med hela familjen, fika och caching ingick.








Fläderblomsplockning och safttillverkning











Mer cykling och caching, denna gång i Ugglarp.




Flytthjälp hos syrran.





En tur till Båstad och Norrgårdens trädgårdar





Målning av garage.







En tur till Liseberg med en mycket nöjd Storasyster som med nöd och näppe klarade av 130cm-gränsen och fick testa Balder!

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder och vi fick vara med. Lycka! Ma o Pa

    SvaraRadera
  2. Blä!
    Jag håller med! Hoppas också på en värmebölja i augusti!
    Jag har 1 vecka kvar av ledigheten och ska försöka njuta så mycket det bara går!
    Ses snart! Kram!

    SvaraRadera
  3. Det ser ut att ha varit en bra sommar trots vädret! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja egentligen kan man kanske inte önska så mycket mer än att få vara med nära och kära, fast lite mer sol hade man ju inte dött av! :))

      Radera