fredag 17 oktober 2014

Tuff vecka...

Det har varit en tuff vecka, eller rättare sagt en tuff termin med många sjukfrånvarodagar bland arbetskollegorna. Just denna veckan tog orken slut och jag känner mest av allt för att lägga ner huvudet på bordet och gråta. Jag sätter mig, uttömd av energi, i bilen och åker hem. Så fort jag har parkerat hemma ser jag den, en fin kruka med en höstplantering. I den finns ett kort men det står inte vem det är från. Jag blev så överraskad och glad att hela hjärtat fylldes av kärlek, vilken oerhörd lycka att få mötas av detta!! Tack du fina vän som gav den kramen, just idag behövde jag den som mest!!












.....dessutom hittade Lillebror en kompis att gå med på discot, för att återknyta till förra inlägget så nu känns det bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar