fredag 15 augusti 2014

Dagens tips!...

Jag är inte speciellt förtjust i mataffären Netto, eller rättare sagt jag tycker faktiskt inte alls om den affären men det är den som ligger närmast hem. Idag var Lillebror och jag på Ica och handlade till fredagsmyset. Fråga mig inte hur jag kunde göra det här misstaget men jag lyckades ta mig därifrån utan mjölk. Ja jag vet, att köpa ett mjölkpaket varje gång man är på Ica är ju lika självklart som att köpa en påse värmeljus och ett gäng servetter när man är på Ikea men jag skyller på fredagströtthet.

Det var egentligen ingen större fara jag hade ett halvt paket kvar hemma men när jag hällde en skvätt i kaffet blev det som små mjölköar som flöt omkring på ytan samtidigt som det i botten av muggen var så tjockt att man kunde göra snygga mönster som om man vore född till Barista!

Summan av kardemumman blev att en tur till Netto kändes naturlig. Nu kommer jag då äntligen till tipset jag så käckt utlovade i rubriken.

De sålde iPadfodral för bara 60kr!

Det fanns bl.a. svarta, zebrarandiga, leopardmönstrade och Granbacksmönstrade, ja prickiga då alltså! Känner mig väldigt nöjd, så mycket snyggare än den kärringlila jag hade innan..














3 kommentarer:

  1. Åh, de missade jag! Däremot hittade jag jättefina lådor där i veckan😊. Kram. Jennie

    SvaraRadera
  2. Snyggt !! Den affären tillhör inte min favorit heller men det verkar ju som man kan göra fynd där så för nog gå in och kolla nästa gång jag åker förbi. Kram Christina i Fristad

    SvaraRadera
  3. Netto är min närmsta affär också....det blir en och annan tur dit när mjölken oväntat tar slut. Jag har faktiskt gjort en hel del fynd där också! I-pad fodralen har jag dock missat! Snyggt! Ses imorgon
    Kram

    SvaraRadera