lördag 2 augusti 2014

Ommöblering!!

Ni som har följt den här bloggen och ni som känner mig vet ju att jag älskar att möblera om. När jag tänker efter är det nog bara sängar och skafferi, nej förresten, bara sängarna som aldrig bytt rum.

Igår var det i alla fall dags igen, fast den här gången utomhus. Nu har jag flyttat garaget till andra sidan huset och lekstugan står på baksidan. Nej jag skojar bara, nej vad jag gjorde var att jag bytte plats på cafémöbeln och däcksstolarna. Från början var det tänkt att däcksstolarna skulle stå på spadäcket. Visst låter det lyxigt när jag kallar det spadäck!? Men när vi packat upp stolarna kändes de alldeles för stora så vi satte dom vid dörren istället och så köpte vi en liten cafémöbel upp till baljan, oj spadäcket menar jag givetvis.

Igår mätte jag lite på de olika möblerna och kom fram till att däcksstolarna fortfarande var för stora men bestämde mig ändå för att testa, skam den som ger sig!! Om man ställde dom lite på snedden blev det fantastiskt bra, man har härlig utsikt därifrån och det passar alldeles utmärkt att sitta där och ta ett glas vin!!

Idag startar "Projekt altanbygge på framsidan" igång!!














1 kommentar:

  1. Det blir ju jättefint! När du ändå är på gång utomhus, tycker jag att du skall fixa till den andra uteplatsen vid stenpartiet, göra iordning eller ta bort. Och så är det ju det stora landet. Inte så mycket kvar efter min framfart.
    Kram från glädjedödaren (din mamma) 😜

    SvaraRadera