onsdag 2 december 2015

Föreläsning...

Jag har en bild i mitt inre, Storasyster ca 2,5år och hennes kompis L ett år äldre, utanför röda kvarn i likadana röda jackor med varsin biobiljett i handen. Det var Storasysters första biobesök, ett antal korta avsnitt av Spöket Laban.

Igår åkte hon och vännen L på föreläsning med youtubern Clara Henry. Fixad i håret och mascara på ögonfransarna. Mingel och föreläsning om bland annat hennes bok JA JAG HAR MENS, HURSÅ?

Det är häftigt att se hur åren går och hur hon så smått smyger in mot vuxenvärlden, samtidigt är jag livrädd för att hon ska tappa bort mig. JAG kommer aldrig tappa bort henne, älskade unge...







1 kommentar:

  1. Hej,
    Sååå fin du är Maja!
    Och Sofiafia, steg in i nya världar betyder annan mamma-kontakt och nya upptäckter... sin mamma glömmer man inte. Och en mamma med fingerfärdighet är alltid bra att ha... antingen hon julysslar eller flätar frisyrer.
    Kram!

    SvaraRadera