onsdag 9 mars 2016

Fortsatt dramatik....

Igår var vi i Björnriket. Vi kom lite efter de andra och en familj hade redan dragit vidare när jag kom upp i liften, jag frågade de andra om det var hela den familjen som dragit iväg eller om de hade delat sig. Nej alla tre hade åkt iväg svarade de andra. Vi åkte vidare mot en sittlift och en bra stund senare frågade jag om de hade åkt till någon park för att öva hopp. Nej de är hos tandläkaren svarar de andra, visste du inte det?? Va!!? Jag hade helt missat dagens dramatik.

Det visade sig att minstingen i gänget hade trillat i liften och då hade hennes galglift svingats åt sidan och träffat F rakt på munnen. Han hade fått åka ner med skoter, blödande mun och en tand lös. Så medan jag trodde att de var och hade kul var de i själva verket hos tandläkaren. Slutet gott även denna gång, tanden var oskadd och F var tillbaka i backen efter lunch med "endast" en fläskläpp.

I övrigt var det en fantastisk dag i strålande sol...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar