fredag 21 maj 2010

Mot nya mål!

Förra veckan tackade jag ja, min hjärna hade nog egentligen bestämt sig långt innan dess men jag ville inte stressa fram beslutet. Men nu är det klart, efter sommaren börjar jag på ett nytt jobb!! Det blir pirrigt, spännande, utmanande och väldigt kul! Jag kommer jobba i en grupp med 40 femåringar, snacka om utmanande, eller kanske ska jag säga utmattande!!

Det känns verkligen toppen, jag har blivit så varmt välkomnad på mitt nya arbete. Jag känner mig lite som en flyttfågel, mot nya mål.....

6 kommentarer:

  1. Grattis! Vad är detta för något? Nyfiken på fler detaljer...
    Vi hörs av!
    Kram Mimi

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅhh! Vad roligt att det blev av!! Då ses vi oftare i höst då... ;-)
    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera
  3. Helt rätt beslut tror jag! Dax att hitta nya utmaningar.
    Kram syrran

    SvaraRadera
  4. Grattis!

    Vad spännande!Nya jobb för både dig o mig till hösten.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Grattis! Alldeles säker på att du valt något bra!
    kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Hej och grattis!! Men Du, 40 femåringar!! jag hoppas att du inte är ensam! Fast det kunde ju varit värre med fem 40-åringar! Kram från farbror

    SvaraRadera