lördag 24 mars 2012

Byxproblem...

Jag har stora vader, hatar det men så är det. Det värsta är att när jag tränar så blir de inte mindre utan då lägger jag på lite muskler där. Jag har världens problem att hitta stövlar som passar.

Igår när jag tittade på mina ben ser jag att jag plötsligt fyller ut mina jeans längst ner, dessa jeans som är raka och som brukar vara ganska rymliga just där. Flera gånger under dagen försökte jag dra lite i tyget, puffa upp dom lite, men utan resultat, de sitter där de sitter och det råkar vara tätt runt mina vader. Blir lite deppig, visst jag dansar Zumba på tå och det är klart att det tränar vaderna men den här muskelutvecklingen var verkligen extrem.

På kvällen när jag ska gå och lägga mig upptäcker jag det, det är mina stretchjeans jag har på mig, de som SKA sitta tight!! Jag hade haft mina vanliga jeans på morgonen men när jag kom hem från jobbet slängde jag på mig korta brallor och satte mig i solstolen och njöt av solen. Senare på eftermiddagen åkte jag och barnen till knalleland en sväng och det var då bytet skedde. Jag tog jeansen som låg i badrummet och trodde att det var samma jag haft hela dagen. Jösses vad glad jag blev! Ja egentligen borde jag inte varit så glad utan mer orolig för hur min hjärna resonerar, för ärligt talat, hade jag fyllt ut de vanliga jeansen med vaderna hade det betytt att jag skulle ha ökat omfånget på benen med ca 10cm, på bara några dagar!!


Så här tycker jag att jag borde få se ut!!




1 kommentar:

  1. Så vill jag oxå se ut!!!! Om du kommer på hur vi ska göra kan du väl dela med dig:) Dessa vader är sååå jobbiga:( Kram kram

    SvaraRadera