tisdag 13 mars 2012

Snor, prickar och Ullared....

Vi är hemma igen, Storasyster har blivit jätteförkyld, i söndags när vi tog oss en tur till Ullared bröt det ut ordentligt på henne. Stackars svägerskan som satt bak hos barnen lär väl bli förkyld nu. Själv har jag fått femtesjukan, ett virus som cirkulerar på hela skolan. Röda prickar som kliar, började vid anklarna men har nu vandrat upp på benen och armarna. Ingen fara egentligen, känns som man är rejält myggbiten så det är ju nästan så man får lite sommarkänlsa!

Vad gjorde vi då för fynd i Ullared? Ja för utom det vanliga, plastpåsar, bakplåtspapper, strumpor mm så hittade jag faktiskt lite till mig själv!! Det brukar aldrig hända. Men det blev en kofta à la Odd Molly fast i pris som passar en förskollärarlön. Köpte mig också en regnkappa i Cath Kidstone-liknande mönster och två blusar. Känner mig helnöjd! Här kommer lite bilder, inte de bästa men de får duga














2 kommentarer:

  1. Åh vad jättefina, båda två! Passar sverigeklimat!!!
    Kram sys

    SvaraRadera
  2. Jaha då tar du med båda till mig för i Indien lär du inte behöva dom:) Kram på Dig

    SvaraRadera