tisdag 20 mars 2012

Pass och prickar...

Igår kom våra pass med visumen så nu kommer vi in i landet! Nedräkningen är stor nu fast själv vet jag inte om jag räknar ner mest till fredagen när vi åker eller till torsdagen när jag äntligen ska till frissan!!

Förutom passen kom igår femte sjukan tillbaka, den här gången var det Lillebrors tur. Hela ansiktet och magen är prickiga, som tur är har han ingen feber (ännu) och kan då vara i skolan. Dagarna fram till resan är fullbokade så det känns inte som att vi har tid till ännu några dagars vab!

Det gäller att pussla med de timmarna man har, idag är det min tur att köra till dansen, i vanligt fall brukar jag bara lämna av tjejerna så åker Lillebror och jag hem igen och så tar maken med tjejerna hem. Idag åkte maken till Skåne för en mässa i tre dagar så Lillebror och jag får vara kvar på dansen, men då kom vi på att det ligger en frisör i samma hus, så vi lyckades få en klipptid till lillebror under tiden.

I morgons ska Lillebror och jag hinna besiktiga bilen innan Storasyster kommer med skolbussen, på kvällen är det kvällsmöte för mig och på torsdag ska jag hinna med en liten pysselträff. Ingen rast och ro här inte!




En prickig, långhårig Lillebror!

2 kommentarer:

  1. Lillebror verkar ha ett hektiskt schema trots prickar. Skjutsa hit och dit, besiktning, klippning. Hoppas han blev "snugg"! Tropikfrisyr?!!
    Pussar till pricken!
    Moster

    SvaraRadera
  2. Lena (Meltingpot)22 mars 2012 kl. 23:05

    Åker ni nu på fredag?
    Jag har varit i Borås idag förresten med jobbet. Regionmöte.
    Kramis

    SvaraRadera