torsdag 8 mars 2012

Zumba...

Ja vid det här laget vet ni att jag är Zumbafrälst! Vi har två superduktiga instruktörer där jag tränar, det är så fantastiskt kul att köra för dessa. Igår när jag var på mitt onsdagspass fick jag veta att en av instruktörerna ska sluta och börja i Alingsås istället. Fy vad trist det kändes, jag blev verkligen ledsen. Det är svårt att vara en bra instruktör, det handlar inte bara om att rent tekniskt kunna hålla i ett pass, det handlar om utstrålning, kontakt med gruppen och glädje. Den här tjejen får mig att må så otroligt bra under ett pass och man lämnar passet med lycka i kroppen.

Jag säger bara lyllos alla som bor i Alingsås, ni får en toppentränare. Vi zumbianer i Borås håller tummarna för en bra ersättare och vi är KRÄSNA!!

Lycka till Nina, du är bäst!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar