lördag 11 augusti 2012

Bygga bo....

När jobbet drar igång efter sommaren och man känner att hösten börjar närma sig får jag alltid sån "bygga-bo" känsla. Då vill jag ändra om här hemma. Nu tänker ni -Vill inte du ALLTID det?? Jo kanske, men känslan är ännu större nu!

Har surfat runt lite på nätet och hittat fina bilder som gör mig glad!




Så här ser ett drömbadrum ut!!




Tapet till köket kanske?!




Japp, gråblå luckor ÄR snyggt i min pastelliga lilla värld!!




Bra presenttips!




Vilket underbart rum! Måste bygga en lada!!!!....

Hi hi hi, skojade bara, men visst var det fint!?

3 kommentarer:

  1. Det är väl bara att sätta igång menar du att det är någon som stoppar dig ????
    /Christina i Fristad

    SvaraRadera
  2. Jag måste nog också bygga en lada för det rummet var ju bara så snyggt! Kram Ann i Vänersborg (from i går)

    SvaraRadera