tisdag 28 augusti 2012

Vill ha!!!....

Det finns många VILL HA i mitt liv nu, både när det gäller inredning och kläder, ja upplevelser med för den delen. Nu är det ju inte jag som fyller år snart men känner någon att dom vill göra några spontanköp till mig så står dessa två klänningar högst på topplistan!

Se bara så snygga de är!

Visst är den underbar! Jag känner dessutom att......

....jag skulle bli bättre på att städa i en sådan här!.....(Fotograf: Jeanette Philipsen)

....och bli en mer passionerad fru!!
Sedan har vi den här snyggingen!

Bakifrån, här i grön färgställning (Fotograf: Amanda Thomsen)  


Övriga foton lånade från Ecoture by Lund

4 kommentarer:

  1. Ja i en sån blåsa går ju allt galant! gillar grönt - snygg var den!
    Den andra var också fin.
    Hoppas någon hör din önskan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den gröna SNYGG!! Jag får väl hoppas på tomten :)

      Radera
  2. Shoppa på bara. Det är du värd!

    SvaraRadera