onsdag 8 augusti 2012

Trosproblem...

Jag kan verkligen bli tokig på mina trosor, det spelar ingen roll vilken modell jag än testar så vill de bara kana in i rumpan!! Är detta bara ett problem för mig eller är det ett typiskt kvinnligt?!

Ja alltså de kanar inte in hela tiden men om man är och tränar och skuttar omkring med höga knän så nog sjutton får man dra ur trosorna ur baken när man är klar. Jag har testat olika modeller men har de inte ben så vill de minsann inte sitta kvar som jag vill.

Nu kanske ni tänker "köp större storlek", men jag tror inte att storleken är problemet. Nu under OS har jag gjort en liten vetenskaplig undersökning och jag har inte sett en ENDA kvinnlig idrottare komma i mål med sina trosor halvt upp i rumpan, hur små de än har sett ut!

Funderade lite på om de klistrat fast byxorna men har i min undersökning kommit fram till att så inte är fallet, många av tjejerna rättar till brallorna lite innan loppen och då sitter de minsann inte fast.

Som jag ser det finns det bara två alternativ, antingen träna i string. Då har man ju trosorna i rumpan redan från början, fast med mycket mindre tyg än vanliga trosor, eller så får jag köpa boxershorts.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar