måndag 5 januari 2015

Pengar, pengar, pengar...

Är det inte tröttsamt att allt som är snyggt och med kvalitet ska kosta skjortan?! Vi var förbi Strömsdahls kök igår för att se om de kunde hjälpa oss med luckor till ett nytt diskbänksskåp, ja vi håller ju på att fundera på vårt kök samtidigt som vi gör badrum. Det visade sig att det inte alls var så käckt som i deras reklam. Visst kunde de göra två nya luckor till oss om vi bytte ALLA andra luckor också, annars störde det deras prokuktion. Det kändes som hur vi än ville göra så störde det deras produktion.

Hur som helst hittade vi även en otroligt snygg badrumskommod i deras utställning. Ni vet när känslan kommer "Det är den jag ska ha!!". Jag frågade vad en sådan låg på i pris, det visste försäljaren inte riktigt vilket jag tycker är helt otroligt. Varför har de inte pris på sina utställningsprojekt, det måste ju vara det enklaste i världen att ta reda på. Och ganska så intressant för kunderna att kunna få ett hum om prisnivåerna. Jag frågade i alla fall om hon kunde på ett ungefär uppskatta priset och då sa hon att runt 70 000kr låg den på!!

Fattar ni!! S J U T T I O T U S E N K R O N O R ! ! Det är ju inte rimligt!! Det gör mig på dåligt humör, jag vill också ha det snyggt! Jag vill ha precis den! Nu sitter jag på Ikeas hemsida och försöker få ihop något med deras köksritarprogram. Sedan funderar jag på hur man gör för att få den att se platsbyggd ut och önskar av hela mitt hjärta att jag hade varit finsnickare!!

Kolla in min dröm! Lägg också märke till hålen där man hänger handdukarna, hur snyggt var inte det!!







(Bilderna kommer från deras hemsida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar