lördag 11 juli 2015

Stoppa tiden!!

Blogguppdateringarna går i samma tempo som mitt lättjefulla liv just nu. Vi har det fantastiskt bra här i Calpe. Dagen börjar med en lång härlig promenad runt i grannskapet, kommer man ut innan halv åtta svalkar luften fortfarande men efter det så börjar hettan infinna sig. Värmen är enorm och gör också att bad är det enda man vill göra på dagarna.

Vi kör lite varannandag-princip. Ena dagen går vi till stranden från vårt lilla hus, nästa tar vi bilarna till någon liten stad i närheten. Det är mysigt att köra genom det spanska landskapet.

Kvällarna har hittills tillbringats vid huset och grillen, ikväll ska vi slå på stort och äta på restaurang. Livet är fint just nu och vi njuter varenda sekund...











3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt ut, men vi börjar ändå att längta efter er.
    Kram mamma o pappa

    SvaraRadera
  2. Åh, så skönt det låter! Drömmer mig bort ett ögonblick! Själv håller jag på att slipa och måla fönster och diverse annat som behöver göras här hemma.....kul va? Nej, jag tror att jag drömmer mig bort ett tag till :)
    Kram och hälsa de andra!

    SvaraRadera