onsdag 14 november 2012

Apoteket....

Jag sprang in på Apoteket idag, Morris kliar sig i ena örat så jag ville testa ett receptfritt medel. Det står en äldre dam som jobbar där, jag frågar henne om medlet och hon går med mig och visar mig. Hon frågar sedan om det var något mer, nej tack säger jag, lämnar henne och går mot kassan.

På väg till kassan fastnar mina ögon på några väldigt fina runda askar. De är olika höga och har olika namn, på en står det SOFIA. Jag stannar till och läser vidare, det visar sig att det var en dildo. Blev lite full i skratt och funderade på om jag skulle fota den och skicka en bild till maken men beslutar mig för att inte göra detta. Då upptäcker jag att den hjälpsamma damen står bakom mig och väntar, hon tänkte öppna en kassa åt mig så jag slapp stå i kö. Jag betalade snabbt och gick ut från affären med ett stort leende, det hade känts rätt pinsamt om hon stått där och sett mig fota, det räckte att jag hade hängt vid den hyllan alldeles för länge ändå....

...ja ibland är jag pryd!!




Foto lånat från nätet, hi hi, hi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar