torsdag 22 november 2012

På äpplejakt...

Jag måste ständigt ha ett projekt att tänka på, alla blir inte genomförda men det spelar ingen roll, ibland är det resan som är det viktiga inte slutmålet. Just nu håller jag i alla fall på att leta efter både ett linneskåp och en skänk av det gamla märket Äpplet, ni vet de där möblerna i ek.

Skänken ska så småningom bli ett skåp till handfat i vårt nya badrum, jo jag vet, vi har inte ens fått bygglov men jag börjar helt enkelt i den roliga änden, med småpiffet. Själva byggandet av rummet kommer väl så småningom.

Linneskåpet ska faktiskt vara just ett linneskåp. Jag tänkte att det skulle stå i vardagsrummet, ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag i vintras köpte ett annat skåp som skulle stå där. Det passade ju aldrig i måtten men skam den som ger sig, nu vill jag testa med ett sådant här i stället, blir inte det bra får jag väl helt enkelt leta efter ett annat ställe att ha det på!






Foto lånat från Loftgårdens blogg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar