lördag 24 november 2012

Arbrå VS Annas...






Häromdagen var det en tävling på Facebook från ett företag i Dalarna som gör papparkakor. Ni vet "Gilla och dela" så har du chans att vinna. Ja det händer ju aldrig mig, att jag vinner alltså. Gilla och dela gör jag stup i kvarten.
Nu kunde man i alla fall vinna de sötaste pepparkaksburkarna man kan tänka sig! Jag bestämde mig då för att ta den enkla men också dyrare vägen till att få dessa burkar på min hylla. Jag mejlade helt enkelt företaget och frågade om de såldes i Borås. Det visade sig att de precis skickat en laddning till en liten delikatessbutik. Storasyster och jag åkte snabbt dit och köpte en stor och en liten burk.
Idag körde vi ett smaktest, eller ja kanske inte helt bara smak, det är ju svårt att glömma hur snygga burkarna är som de dyra kakorna ligger i. Resultatet blev följande:
Tjejer: Köp Arbrå ångbakeris papparkakor
Singelkillar: Köp Annas, prisvärda och goda
Gifta män/män som är sambos: ni bör hålla er till kategori 1, det kommer ge pluspoäng hos era fruar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar