måndag 1 juli 2013

Fotboll och Ullared...

Helgen började med en fotbollscup i Åsa för Storasyster, fredagen bjöd på härligt väder medan lördagen tyvärr blev en förmiddag på en regnig leråker. Fotbollen gick väl inte jättebra för tjejerna, motståndet var hårt, några matcher förlorades och några spelade de lika. En besviken liten tjej fick vi med hem oss hem, en väldigt besviken mamma med för den delen. Det berodde dock inte på matchförlusterna utan på att min dotter var den enda som inte fick spela andra halvlek, detta pga tränarens jäviga beslut att låta sin egen dotter spela hela andra halvlek. Tyvärr råkade det vara så att min fina tjej var hans dotters avbytare och i hans ögon är hon lagets stjärna. Svårt att förklara för en nioårig...







Söndagen tillbringades tillsammans med syster, make, mamma och svägerska i Ullared, ja det var nååååågra fler människor där men jag tyckte ändå att det gick bra. Barnen och maken fick lite nya kläder jag däremot gjorde största fyndet!! Den fullständigt skrek till mig att jag skulle lägga den i vagnen!!...




Etthundrafyrtionio kronor!! Här ser den lite blek ut men i verkligheten, ja där är den helt rätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar