tisdag 24 september 2013

Bye blondie...

Imorgon bär det ÄNTLIGEN av till frissan. Utväxten är ner till öronen nu, det ser verkligen gräsligt ut. Konstigt det där med hårfärg, naturligt blond som man är, ändå kommer det någon konstig mörk färg i hårbotten som växer sig starkare och längre för varje dag från det att man kommer från frissan. Kan man skylla på vattnet??

Hur som helst, nu har jag bestämt mig för att våga testa något nytt, något som tydligen går mer i ton med det mörka hår jag verkar ha fått med åren. Vi får väl se hur det kommer kännas om jag verkligen är redo att säga hej då till mitt blonda jag...




Jag bjuder på en "före-bild", kom precis på att jag inte borde le på den, i tidningar ser de mer döda än levande ut på före-bilderna när de ska visa make overs. Men å andra sidan har jag precis tränat så jag ser ju inte toppfräsch ut. Har ni förresten hört att näsor och öron aldrig slutar att växa, jag är rädd för att min näsa kommer att ta över hela mitt ansikte!! Men det är ju ett annat i-landsproblem, jag lär ju i alla fall aldrig ha problem med att känna dofter på grund av för små näskanaler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar