torsdag 19 september 2013

Ett litet hundprojekt...

...för svärfar.

Ja själv gör jag inte så många projekt här hemma mer än väntar på att maken ska bli frisk från sin förkylning så han orkar ta tag i garderoberna igen. Lite smått frustrerande när allt står still men vad ska man göra, han kan ju inte hjälpa att han blivit sjuk och tyvärr är det han som har en tanke hur vi ska få ihop allt.

Under tiden har jag i alla fall satt svärfar i arbete. Han hjälper mig att fixa en liten hundsäng till Morris. När jag fixade i ordning Storasysters säng målade jag både sänggavel och sängfot, tyvärr var rummet för litet så sängfoten blev över. Jag har gått och funderat länge på vad man skulle kunna använda den till, den är otroligt söt. Det enda jag kunde komma på var en liten säng till Morrisen. Svärfar hjälper mig nu att ta isär och kapa den så man behåller den fina formen men ändå gör den låg. Det är ett litet "det K A N bli bra-projekt", vi får se, fortsättning följer...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar