måndag 28 juli 2014

Plötsligt händer det!

Vi brukar aldrig ha tur i lotterier men när vi var på Cloettas fabriksföräljning skrev barnen och jag i varsitt bidrag till en tävling där man kunde vinna badhandukar. Jag tycker det är bra att ha särskilda handdukar till bad så man inte blandar ihop dom med duschhanddukarna. Dessutom är vanliga duschhanddukar för tjocka och torkar ju aldrig mellan doppen.

Barnen har köpt handdukar när vi varit i Grekland men plötsligt duger inte de längre. Hmm förstår inte varför, Dora och Boots som är så gulliga!! Storasyster har vägrat att använda sin i år och Lillebror har lagt sin med framsidan nedåt.

Hur som helst, en dag fick jag ett missat samtal och ett sms på det, det stod att Fedex ville köra ut ett paket till mig, jag ringde upp och frågade vad det var för något, jag hade inte beställt något från nätet. Det kommer från Cloetta, fick jag som svar. Gissa om vi hade nöjda barn här?! En ny handduk till stugan och en att ha hemma vid sjön!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar