fredag 18 maj 2012

40-årskris....

Maken börjar närma sig 40 och jag anar en liten kris. Förutom en fundering på att ta motorcykelkort (tillsammans med två yngre kollegor) kommer här det stora bildbeviset



Ni fattar va!? Färgade strumpor!! De har smugit sig in i garderoben den senaste tiden. Inte bara blå utan röda också. Ett typiskt sätt för den medelålders mannen att verka lite hipp. Nu gäller det att hålla fast i mannen med näbbar och klor annars kanske man blir utbytt mot en 20-årig bystig blondin. Eller förresten, där har jag kanske inte något att oroa mig för. Jag är ju blond just nu och jag fick ju faktiskt bekräftat att mina bröst var "very nice" i Indien!!

Puss på dig älskling!!

1 kommentar:

  1. Så länge Johan inte kör med att även matcha klocka, mobilskal, glasögon, bil, väska, näsduk tycker jag att det är en ok 40:årskris ;) kram till er...

    SvaraRadera