fredag 4 maj 2012

Viktiga artiklar....

Jag är verkligen inte allmänbildad, nu är jag ju väl medveten om detta och då skulle man ju kunna tänka sig att jag borde ta itu med det. Kanske titta lite extra på nyheterna eller läsa tidningen noga. Men ärligt talat, när jag tittar i tidningen så kan jag missa världsnyheter men nog sjutton har jag koll på de mest knasiga inläggen. Idag föll min blick genast på en intressant artikel
"Klämde penisen med en plattång".

Ja man kan lugnt konstatera att fredagen den 4 maj inte var dagen då jag utökade min allmänbildning. Fast jag vet att man har ont i tre veckor efter att ha fått sin penis plattad!!

6 kommentarer:

  1. Hihi. Precis den artikeln läste jag med i dagens web GP!! Eller rättare sagt den artikel jag minns. Är vi släkt eller?!!
    Kram

    Ps Måste gjort ont. Varför ville han det??

    SvaraRadera
  2. Lena (Meltingpot)4 maj 2012 kl. 22:16

    Den läste jag också. Inte är det ett straffbart tilltag heller vad det verkar.....

    SvaraRadera
  3. Nä men han hade ju bett henne göra det så då får han skylla sig själv! :))

    SvaraRadera