söndag 13 maj 2012

Morgonpromenad...

Jag har varit på jakt efter ett par snygga sneakers i någon klatschig färg (läs: rosa). När jag var hos syrran hittade jag ett par från reebok som visade sig vara joggingskor. Jag sökte lite på nätet och kom fram till att det inte skilde så mycket i pris från att köpa dom i Sverige och eftersom packningen var välfylld som den var lät jag bli att köpa dom där.

Väl hemma hittade jag dom i en nätbutik, då visade det sig dessutom att de var med i ett helgerbjudande så de var sänkta 200kr! Idag testade jag dom för första gången, dock ingen joggingtur utan på en härlig morgonpromenad i solen. Superdupersköna, hoppas att de funkar bra att springa i också!





4 kommentarer:

  1. Snygga!
    Jag försöker intala mig själv att jag kommer att börja springa om jag köper ett par snygga skor........ Tyvärr tycker jag ju att det är dödens tråkigt, så sannolikheten är nog inte så stor..........
    Ha det gott!
    Kram Mimi

    SvaraRadera
  2. Men Mimmi, det är ju ett bra argument till att tillåta sig köpa ett par snygga, sköna och användbara skor!!!
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Åsa, jag köper nog skorna men jag är tveksam till löparrundan....... Det var det jag menade! Köpte ett par chockrosa som liknar dessa för en månad sedan att ha på träningen (inne), men jag behöver nog ett par till att ha ute! Eller hur?

    SvaraRadera