måndag 4 mars 2013

Supernajs söndag...

Jag hade en riktigt ljuvlig söndag. Maken och jag struntade i Vasaloppsstarten och gav oss istället själva ut på isiga spår i skogen, dock till fots. Vi gav oss av vid 7.15 och nästan två timmar senare kunde vi landa vid frukostbordet. Soligt, blå himmel och snorhalt men ack så ljuvligt!! 9,5km avverkade vi (och givetvis lille herr Morris) så vi kände oss väldigt nöjda när vi kom hem.

Efter frukost gav vi oss ut igen, man ville ju inte gärna missa en sekund av det underbara vädret. Maken eldade rishög och jag städade ur bilen.

Efter städprojektet hoppade jag i baljan med barnen. Kan lätt konstatera att det funkar väldigt bra att bada i vårsolen. Jag låg och njöt med näsan i vädret medan barnen dök med cyklop, man behöver inte mycket vatten för att kunna roa sig!!

Eftermiddagen avslutades sedan med tjejmiddag i Göteborg, god mat och trevligt sällskap. Att sedan komma hem till ett dammsuget hem gjorde ju inte saken värre!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar