torsdag 18 december 2014

Presentinslagning...

Jag har alltid älskat vackra paket, min faster gjorde alltid så fina paketinslagningar när jag var liten och det kanske var då intresset vaknade. Att få ett fint inslaget paket är halva presenten. Snyggt papper med matchande band och etiketter, visst är det fint!? Nu kommer årets budgettips, istället för sidenband som kostar en slant per meter kan man rota i sina sygömmor. Klipp eller riv remsor av tyg och ,voilà!, du får ett snyggt presentsnöre!! Enkelt och smart va?!











2 kommentarer:

  1. Hjälp, det kan jag inte matcha. Jag är glad, om jag hittar vackert papper. Nu kände jag, att förväntningarna steg. Din mamma

    SvaraRadera
  2. Det är då man blir glad! - tänk att det finns kvar det man gör då barnen är små. Det ska jag tänka på också som mormor.
    Jag gillar din budgetvariant- rufft och läckert!
    Kram från Din faster

    SvaraRadera