fredag 4 december 2009

Härmed vill jag meddela alla vi känner...

Idag när jag lämnade Lillebror på dagis satt Storasyster kvar i bilen. Precis när vi kom fram till dörren så kom hela gruppen ut så jag passade på att prata lite med en vikarie som brukar jobba både hos Lillebrors, Storasysters och min förskola. Detta såg Storasyster.

När jag kom tillbaka till bilen frågade hon vad jag hade sagt till vikarien. Jag berättade att vi hade pratat om hur läget var och att vi skulle ses på tisdag.

Då säger Storasyster : Men berättade du inte att jag har tappat fyra tänder?!! Det måste vi ju säga till alla som vi känner!!

Därför vill jag nu härmed meddela till alla vi känner att Storasyster tappat fyra tänder!!


Lillebror & en tandlös Storasyster

3 kommentarer:

  1. Oh vad de är söta. Hur fick du dem att skratta så gott!!
    Många mosterkramar skickar jag.

    SvaraRadera
  2. Är två tänder borta uppe och två nere? Hur går det då att äta äpple? undrar Oskar.

    SvaraRadera
  3. Oskar, de två nere har redan kommit upp som tur är :)

    SvaraRadera