onsdag 30 december 2009

Nyårsfunderingar och dukningar

Jaha, då har redan ett år gått, tänk vad fort det springer iväg. Förra året hade jag precis slutat på mitt gamla jobb, det var jobbigt och ett stort steg att ta efter 10 år i samma arbetslag. Men det har varit ett bra år. Vi, våra nära och kära har fått vara friska. Jag och maken har tillsammans med våra goa ungar fått vara lyckliga ihop. Nu väntar ett nytt år med nya händelser i vårt liv.

I väntan på det nya året kommer lite foton på det jag tycker är roligast med festförberedelserna, nämligen dukningen...



2007/2008


2008/2009


Årets upplaga


2 kommentarer:

  1. Oj, hjälp vad fint! Hoppas ni får en mysig nyårsafton!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Alla dukningarna har varit finare i verkligheten. Det kan jag intyga. Årets dukning slår nog de andra. Till Granbacken får man åka för att få egen (eller lånad)inspiration. Nyårskramar mamma

    SvaraRadera