onsdag 6 juli 2011

Nu drar vi igen!!!....



...den här gången bär det av till Rhodos i två veckor tillsammans med vännerna Familjen B. Det ska bli så kul, vi var iväg 2008 tillsammans på Kreta och hade verkligen två superroliga, härliga veckor så nu ska vi göra en repris tänkte vi, fast på en ny grekisk ö.

Förr när jag var yngre och åkte utomlands tyckte jag att packningen var halva nöjet, det gör jag verkligen inte nu. Vi gick här och segade hela dagen igår innan vi fick tummen ur och började organisera det hela. Ärligt talat har jag fortfarande inte packat klart min väska och vi ska åka om 1,5h, men det ordnar sig. Just nu väntar jag på att nagellacket ska torka!

Här ser man varför vi har varsin väska:


Min, inte kanske helt välorganiserade.....

...och makens! Lägg märke till höjdskillnaderna!

2 kommentarer:

  1. Ses om en stund!!

    Kram Böttricharna

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en underbar semester allihop!
    Kram Mimi

    SvaraRadera