lördag 17 december 2011

Fredagsmys...

Igår hade vi nog det bästa fredagsmyset på länge. Syrran med familj var här, det blev den traditionella svenska fredagsrätten tacos. Men inte nog med det, jag och syrran pysslade dessutom supersnygga julklappsetiketter, det är ju underbart att ha en vän hemma som gillar att pyssla, det är lite ont om dom i min närmsta vänkrets.

Det var inte bara jag som var nöjd, Lillebror hade ju kusin J att spela wii med, Storasyster pendlade mellan dator och pyssel och maken hade sällskap av en sovande svåger i soffan. I vanligt fall brukar det vara jag som ligger där och sussar gott till tv:n men igår blev det ju lite extra festligt för maken att ha svågern där i stället!

Här kommer lite bilder, tyvärr blev de lite dassiga i färgen så ni får tänka er dom i lite skarpare färger!















3 kommentarer:

  1. Är det sant???? Har du letat fram sillen!!!!!! Visst blir det bra! Kanon! Ha det gott! Kram mimi

    SvaraRadera
  2. Ha ha det är sant Mimi!! Jag börjar till och med lära mig den ;) hur kul som helst!! Kram

    SvaraRadera
  3. De är nästan för fina att använda, tycker en mamma, som fick ett gäng.

    SvaraRadera