tisdag 27 december 2011

Julhelgen

Då var den här julhelgen över. Vi har haft en riktigt härlig jul tillsammans med alla nära och kära. Julaftonen spenderades först hos mamma och pappa med lunch, sedan blev det en tur till Svenljunga där vi även stannade över natt..

Många fina paket blev det till oss alla. Jag hade nog varit extra snäll för jag fick en IPad av maken, eller kanske är det så att han hoppas på att jag kommer vara extra snäll nu när jag fått en så fin present, hmm han är inte dum den där mannen jag är gift med.

För lillebror var det Star wars grejer för hela slanten, storasyster var väldigt nöjd över en dunjacka, supersnygg silverväska från Indien och en alldeles egen våffeltång!!

Idag har vi haft en härlig och lugn dag då vi lekt med alla nya saker, Storasyster har frissörat både henne och mig, lillebror och maken har byggt lego, sådana dagar behövs också.

I morgon är det jobb för mig och maken, ja även för mormor och morfar för de ska ha hand om barnen hela veckan, vi vilket gärna att de skulle få ett långt jullov.



Storasyster i frissörtagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar