lördag 31 december 2011

Tjuvtitt....

Här på Granbacken förbereds det för fullt för kvällens balluns. Jag ääääälskar att göra fint till nyår, glitter och glamour är verkligeb helt i min smak, inget sparsmakat enkelt här inte. Storasyster går i sin mors fotspår, hon har varit väldigt orolig för att bara vuxenbordet kommer vara fint. Men nu står det glittriga dekorationer och väntar på att få sättas fram på deras bord också.

Här kommer en liten tjuvtitt på nyårsdukningen. Ni får vänta till i morgon för att se det färdiga resultatet!!

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!!

3 kommentarer:

  1. Jag tänker inte vänta tills i morgon!! Ses om en stund och jag VET att både vuxenbordet OCH barnbordet är omsorgsfullt och fint dukade!

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Och vi kan intyga, att så är fallet. De borden blir bara finare och finare för varje år.

    GOTT NYTT ÅR önskar vi er
    mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. Ser spännande ut! Jag får väl vänta tills imorgon då......
    Vi ska iväg till ett annat dukat bord!
    Gott nytt år! Kram mimi

    SvaraRadera