måndag 11 juni 2012

Födelsedag...

Idag blev jag väckt av skönsång (läs: ofrivillig stämsång) av maken och barnen. Han har lärt sig hur det ska vara, maken alltså. En bricka med frukost, kaffe i födelsedagsmuggen och (väääääldigt viktigt) en rhododendronblomma.
Han är verkligen bäst min man, vet ni vad jag fick?! En supersnygg tröja och TRE pt-timmar, alltså tre timmar med en personlig tränare!! Det kunde inte bli bättre!! Nu ska jag bara bestämma om jag ska utnyttja de timmarna innan alla sommarens lata dagar med vin och god mat eller om jag ska ta dom efter semestern. Jag får helt enkelt suga på den karamellen ett tag!













På jobbet blev jag också uppvaktad med tårta och blomma. Titta vilken fin tårta min jobbarkompis har gjort själv! Jag bara måste lägga in en bild på de ursöta små cupcaksen hon gjorde till sin systersons dop, visst är hon duktig!!








2 kommentarer:

  1. Grattis!
    Jättesnygg kofta!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superbra presenter du fick!!! Och jag älskar verkligen de små kakmonstermuffinsarna, ursöta!!!
    Kram Åsa

    SvaraRadera