måndag 4 juni 2012

Ovanlig måndag...

Idag är det Crazyhairday på skolan, ett tema som passar mitt hår väldigt bra, synd att jag inte är lärare, jag fick minsann försöka få ordning på frisyren idag också.

Måndagar är makens dag att lämna på fritids vilket också betyder att han har ansvaret för att barnen kommer i ordning. Jag hurrade tyst inom mig när jag insåg att det betydde att han hade ansvaret för de tokiga frisyrerna. Nu visade det sig att han hade lite tur, Storasyster ville inte vara crazy, hon ska vara med i dagens talangjakt som ordnas för åk1-6 och vill ju vara cool (läs våfflad i håret). Lillebror ville ha spikes i håret men utan frisyrgele, hur det nu ska gå att ordna. Där säger jag lycka till, till maken...

Annars skulle han ju kunna försöka sig på något sådant här på Lillebror, nu har han ju inte lika långt hår i och för sig men en flöjt borde han kunna få till!!





2 kommentarer:

  1. Ha,ha!!!!
    Hoppas att du får en härlig vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Får man bildbevis på hårkonsten? Vill också gärna höra hur det gick på talangjakten!!
    Kram Sys

    SvaraRadera