torsdag 21 juni 2012

Tidsbesparing....

Ni vet när man är så där typiskt kvinna och gör två saker samtidigt för att spara tid, tex tvättar handfatet samtidigt som man borstar tänderna.

Nu kommer dagens husmorstips:
Ta INTE hårborttagningskräm i bikinilinjen innan du duschar hunden. Det tar faktiskt mycket längre tid att tvätta en hund än tre minuter. Är dessutom hunden liten så står du väldigt böjd och då kommer hårborttagningskrämen lite här och där. Detta resulterar i och för sig att man kan ha hur liten bikiniunderdel som helst, man kan nog faktiskt ha en stringbikini bak och fram. Man kan dessutom ha den helt snett utan att ett hårstrå där nere syns!!

Vanligtvis brukar jag försöka ha ett litet foto i inläggen men jag besparar er detta! Trevlig midsommar!!



4 kommentarer:

  1. Tack för den målande beskrivningen:) Behövs inget foto.... Glad midsommar. Kram!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Lena!!! Hoppas du har rejäla trosor med så luftig frisyr. Det är alltid kallt på midsommar!!
    Kram från oss alla.
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Ha, ha! Låter som någonting jag skulle kunna göra....tur att jag inte har hund..,..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha,Ha det låter som något jag skulle kunna göra........tur att jag inte har hund.....
    Kram

    SvaraRadera