lördag 9 juni 2012

Psykbryt!!...

Jag blir knäpp på våra förvaringsmöjligheter i detta hus!!

Jag vill ha större linnegarderob...





...och större garderober till mig (maken och barnen)!!







Just nu är allt fyllt till bristningsgränsen. Eftersom vi bor i detta vackra land så kan man ju heller inte lägga bort alla vinterkläder på sommaren, inte med tanke på att sommarvärmen är typ tre grader varmare än vinterkylan. Ja som ni hör är jag lite irriterad!!!

Just nu vill jag helst åka till Ikea och köpa en två meters hög trippelgarderob. Den skulle i och för sig inte få plats på något annat ställe än mitt på köksgolvet men det kanske vore lite nytänk med en riktig hög köksö.


7 kommentarer:

  1. Jag tycker att det ser ut som att du har för MYCKET kläder dom får ju inte plats i garderoben!! Garderoben är INTE för lite bara för mycket kläder all så !! /Christina i Fristad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu ska inte fru shopping på choice vara sån! Vet du inte att man inte ska kasta glas i stenhus!!,))

      Radera
  2. Be Åsa rita på en.....hon tycker att vi behöver bygga till så hon ritar lite- hon fick vårt hus som pepparkakshus som mall när hon bad om en bild på huset framifrån:) Enda jag hade att tillgå.

    Så ett tips från den erfarne rensaren - Av de kläder som vanligen finns i en garderob använder man 20 % av dem 80 % av tiden....

    Behöver jag säga att jag inte får komma i närheten av Åsas garderob;)

    Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pappa ritar för fullt! Jag har sett syrrans, mycket värre än min men å andra sidan skulle hon ju kunna rensa ur några 80-tals kläder ;))

      Radera
  3. Min garderob är jättebra Lena! Du fyller ju den med dina gamla kläder!! Fick precis en jättefin klänning som jag ska spara lääänge. Min kära syster däremot är bra på att rensa och röja. Hon blir liksom du trött på kläderna efter ett tag;). Tur att de inte passar mig för annars hade jag väl haft ännu mer hos mig!
    Pappa ritar förresten på hennes garderob.... Jag säger bara walk-in closet!! Have patience, Sister!!! Kram

    SvaraRadera