onsdag 5 september 2012

På stapplande ben...

5.20, klockan ringer. Träningsvärken i benen efter måndagens pass har slagit till på allvar. Jag får nästan rulla ur sängen, småhoppar sedan ner för trappan med raka ben, det känns som en omöjlighet att böja dom tillräckligt för att på ett normalt sätt ta sig ner.

Kommer till toaletten, böjer lätt på benen och faller sedan bakåt till sittande ställning. Funderar på om man kan spräcka en toalett med sin egen kroppsvikt. Funderar sedan på allvarligare problem - hur sjutton jag ska ta mig upp från toalettstolen igen.

Träningsvärk, en skön, jobbig, ond, härlig känsla!





2 kommentarer:

  1. Haha :) du är ju för skön! Hoppas det släpper snart ;) vet hur det känns! Kram HE

    SvaraRadera
  2. Visst är det lite skönt med träningsvärk? Då blir man ju hela tiden påmind om hur duktig man har varit!!!!!!
    Heja dig!
    Själv är jag helt förslappad..... Jag har hört att det inte hjälper med nya träningskläder om man inte använder dom.........suck......kanske imorgon.....
    Kram

    SvaraRadera