onsdag 19 september 2012

Spabad...

Vi vill ju gärna ha en badtunna, en dröm vi haft i flera år. Nu har ju det kommit väldigt bra tunnor där man slipper elda för att få dom varma. Härom veckan var jag inne på Folkpools hemsida där de höll en tävling. Man kunde helt enkelt vinna en tunna, bra mycket bättre och billigare än att köpa en. Jag bestämde mig för att vinna en, skickade in namn och motivering. Tävlingen skulle avgöras i september, jag har kollat hemsidan varje dag utan resultat. Ärligt talat, hur svårt kan det vara att dra mitt namn?!

Idag var jag åter igen inne för att se när jag ska få min tunna. Möttes av denna text:

Vinn en pool eller ett spabad!
Tävlingen är avslutad. Nu har vi många svar att gå igenom. Vi kommer snart att presentera vinnaren här på hemsidan.

Uppdatering, vi har inte riktigt hunnit kora vinnarna ännu. Det blev ganska många bidrag (ca 3000 totalt för de båda tävlingarna.) Vi jobbar på att gå igenom dessa och hoppas kunna presentaera en vinnare nästa vecka (v39). Tack för att ni har tålamod med oss.

Hmm, TREtusen bidrag, inte konstigt att de har svårt att hitta mitt bidrag!! Men vecka 40 räknar jag med att vi tar vårt första dopp!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar