måndag 25 februari 2013

I löööve Blocket!!

Har ju ständig koll på Blocket, man vet ju aldrig vad man behöva i möbelväg. Förra lördagen klockan 22.30 kom det plötsligt ut, skåpet jag har letat efter!! Det visade sig dessutom att säljaren var en kille jag har som vän på Facebook. Jag känner egentligen inte honom men han har en träninsgrupp för zumba och därför är vi virtuella kompisar.

Jag kastade mig på Facebookchatten och några minuter senare var skåpet mitt!

I fredags kväll var vi och hämtade det. Maken var väl inte allt för entusiastisk (förvånande va?!), han tyckte att det såg slitet och lite skabbigt ut. Jag hade från början tänkt att det skulle räcka med en avtvättning men istället slipade jag av det och åkte till Rusta och köpte färg. Det blev nyansen HIMMEL, en svag blå kulör, ÄLSKAR det!!












... På tal om Rustas färg så har maken hört av en från färgbranschen att dom har bra kvalitet till ett bra pris, ett tips om man är sugen på att måla om där hemma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar