fredag 15 februari 2013

Morrisuppdatering....

Jag vet inte om ni är så intresserade men det här är mitt liv, min blogg och Morrisen är en stor del av mitt liv så ni får läsa om honom ändå. Jag fick meddelande om att paret jag mejlat hade valt en annan hund, det kändes väldigt skönt, då skjuter vi problemet framför oss ett tag till och njuter av lillskiten.

Idag mejlade jag däremot en djurkommunikatör, ni vet en sådan som kan tala med hundar. Tydligen kan de göra det på distans. Jag vet att det låter lite konstigt men jag hade faktiskt hemma en sådan hos min förra hund Hampus. Han berättade många neutrala händelser som kunde stämt in på vilken hund som helst men han berättade också om min expojkvän och hur jag mådde ihop med honom. DET kunde hundkommunikatören INTE vetat något om.

Det är värt ett försök i alla fall....





2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att allt löser sej....kramar Ann

    SvaraRadera
  2. Håller också tummarna! Även om saker kan låta konstigt så betyder det inte att det inte fungerar, framför allt inte om man tror på det. Tankens kraft är enorm! Heja Morris!

    SvaraRadera