måndag 4 februari 2013

Miniweekend i Göteborg...

I fredags drog barnen och jag till syrran i Göteborg. Vi startade helgen själva på Ikea medan vi väntade på att familjen E skulle komma hem från jobb och skolor. Lite orutinerat måste jag säga när jag i söndags upptäckte att värmeljusen i stort sett var slut hemma. Hur kunde jag egentligen ta mig ut genom kassorna utan att få med mig det?? Däremot fick vi med oss en ny badrumsmatta så nu kan Morris kissa bäst han vill, nu kan jag alternera!! Fast jag måste ändå säga att det vore mer praktiskt om han kunde kissa i toalettstolen istället...........eller ute, för vi går ju faktiskt rundor med honom!

Det blev en mysig kväll och en härligt lördag i strålande sol på stan med syrran. Inga jätteinköp, en ny köksmatta och lite pyssel från Panduro som vi grejat klart idag.







Träkulor, färg och läderband som numera är ljusmanschetter





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar