onsdag 20 november 2013

DIY Tekalender...

Jag älskar julkalendrar, det är något visst med att räkna ner julen och varje dag få öppna en hemlig lucka. När jag var på tjejmiddag sist pratade vi om att göra egna kalendrar och häromdagen blev jag så sugen på lite pyssel så jag bestämde mig för att göra en tekalender till min teälskande svägerska.

Ja nu blev ju inte det här en hemlig kalender men jag tänker att hon kanske tycker det är mysigt ändå. En ny tesort varje dag fram till jul, varje fredag och lördag blir det dessutom en liten chokladtryffel...
























7 kommentarer:

  1. Du är helt otrolig,byt yrke och starta en butik.
    Kram svärmor

    SvaraRadera
  2. Kul idé! Jag gjorde några förra året, men inte så här avancerade. Mina var med färdiga tepåsar i en låda.
    Ses på söndag! Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina!!! Vad duktig du är!!! Jag gillar choklad.....;)
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Åh vad fina!! Du är så himla duktig!

    SvaraRadera
  5. Vad du är piffig!
    En perfekt adventskalender att skicka till Elin i Japan tänkte jag tills jag kom på hon tycker ju inte om te!

    SvaraRadera